Mysig dag

Den har börjat bra i alla fall, Thyra fick va hemma från dagis eftersom att hon hade feber igår vet inte om hon har det idag men det verkar inte så. Jag mår väll så där, tror inte att jag har feber men är väldigt trött trotts att jag sovit massor i natt, men är alldeles snorig och hostig så är väll det som gör att jag känner mig sjuk. Vi har i alla fall tagit oss hem till mamma så att jag kan skriva mitt arbete och Andreas spela lite xbox med Emil. Thyra ligger och sover nu och då passade jag på och göra världens tallrik med marängswiss mumms, hela tallriken var täckt med grädde och chokladsås och när jag kom upp på rummet med en sked blev emil lite sur så jag fick hämta en till och det var tur att han ville äta för jag fick bara i mig typ tre skedar så det hade vart väldigt onödigt om emil inte ätit upp resten men sån är jag, tror alltid att jag orkar mer än va jag egentligen gör. Ja så nu ska jag försöka påbörja min text, det är alltid det som är det svåraste när jag väl börjat så går det jätte fort.










Nu ska jag fortsätta plugga och ikväll om jag mår bra blir det hockey, Linus ska spela och det ska tydligen vara än jävligt viktig match så vi får se hur det blir med det.

Hej på er så länge!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Het sjal..vart har du hittat den?

2009-01-07 @ 17:32:51
Postat av: Sanna

Jag gör ingenting utan min sjal, och den hittade jag i ditt paket :)

2009-01-07 @ 21:55:07
Postat av: Bästa presentköparn

härligt å höra!

2009-01-08 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0