Nu kan vi & ni andas ut

Det var ingen fara med Thyra, det var en kraftig infektion i lymkörtlarna och vi är så lättade. Jag är så glad att det inte var allvarligare än så. Nu ska vi bara klara av en operation sen är allt över förhoppningsvis. Hon ska få ta bort knölen så det är väl det som är jobbigt just nu men det kan jag hantera om man jämför med tankarna som snurrat runt i huvdet på mig.
Efter operationen blir det sjukskrivning så då blir vi hemma ett tag. Men läkaren va jätte bra och trevlig, Thyra var väldigt ledsen men dom gjorde inget som gjorde ont utan kände bara på knölarna och ha kände flera små runt halsen, men dom skulle försvinna när man tagit bort den stora. Så nu är jag glad igen och kanske får sova gott i natt, så fort vi var hemma blev jag jätte trött, för under dom här två veckorna har jag inte sovit igenom en hel natt så trött är bara förnamnet.

Nu på kvällen kom Emil, Mickis och Linus hit och laga middag och åt med oss, det vart sjukt gott dock lite sent kl halv tio men det gör inget. Nu har killarna gått hem till Linus och spelar  xbox, jag och Mickis är kvar här och har färgat mitt hår och snart ska hon få göra en ansiktsmask på mig också, vilken lyx.

Sen vill jag bara meddela att Thyras kusin kanske tittar ut i den stora världen inatt eller imorgon, Johanna och Robin är snart påväg till bb, spännande, äntligen ska vi få se hur lilla Teo ser ut, jag kan knappt vänta. Varje gång en ny bebis kommer blir jag själv så enormt sugen på en till eller ja det har jag vart ett bra tag nu. jag vill också ha en bebis till!! Det är ju så mysigt. Om det inte var för den där dumma skolan som jag måst fixa först så hade Thyra haft ett syskon vi det här laget. Men men om två år kanske. Tills det händer får jag önska dom lycka till och hoppas att allt går bra.

Nu ska ja återgå till lyxen. Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Ewa,Thyras ritkompis

Vad skönt att det inte var något allvarligt! (Jag sa ju det Sanna!) Har säkert tittat in på din blogg 10 ggr idag för att se om du hade skrivit något om läkarbesöket. För du vet Thyra är ju min sötaste vän!

Vad spännade med kusinbebisen!

Kram till er

2009-01-23 @ 23:56:49
Postat av: Anonym

Va gullig du är Ewa, man oroar sig så mycket när man inte vet, men nu är det lugnt. kram

2009-01-24 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0