Sjuk!!!

Jag är sjuk, kändemig hängig igår när vi var i stan och på väg hem blev det värre och när jag kom hem stupa jag i sängen och somnade på två sekunder. Jag har ont i hela kroppen, hostar massor, ont i huvudet och världens blåsa i munnen som hindrar mig för att äta som jag brukar. Mår inge bra alls men tror inte jag har feber, men ligger i soffan med två tecken och tittar ut på det fina vädret, vill gå ut men orkar inte.  Så jag får nog ligga här hela dagen tror jag. Thyra springer runt överallt och har precis haft sönder vår kontroll till tv, hon stoppa ner den i Andreas kaffe så den fungerar inte. Idag kommer nog Cizzi med barn hit lite senare om dom vågar och igår kväll fick jag sms av mickis som undrade om vi ville se en jätte jätte läskig film med dom idag så vi får se hur det blir med det.

Och igår höll jag på att bli galen när vi va i stan, klänningen jag fick fanns inte i storlek 36 i någon av hms affärer i hela stan och vi var verkligen över allt, den finns i kista i blå men nu vet jag inte hur jag ska ta mig dit när jag inte mår bra. Måste byta den innan imorgon eller det just nu verkar det som att jag får byta till nått annat, tråkigt.
Men nu ska jag ducha och hoppas på att jag piggnar till. hej hej så länge

Kommentarer
Postat av: johanna

du får ju inte gå o bli sjuk nu!

hade ju tänkt föda barn här så småningom och då måste du vara frisk och kry!! :D

puss på dig :)

2009-01-06 @ 20:13:38
URL: http://www.metrobloggen.se/hannatesch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0