Trött och hängig

Idag har vi tagit det ganska så lungt. Jag fick sova i morse och det behövdes, om inte Andreas hade väckt mig hade jag sovit betydligt mycket längre, men tror jag vaknade halv elva. Men trots min sovmorgon är jag trött och hängig. Har fortfarande världens hosta och ont i huvudet och bihålorna så jag börjar undra om jag kanske fått en inflamation där och det orkar jag inte!!!

Igår hade vi jätte trevligt och maten var jätte god, vi spelade det där matspelet som vi gjorde på nyår och jag vann den här gången också trots att Andreas är kock så kan jag lite mer haha.

Idag har vi vart ute på promenad med Sabina och Janne en stund för att få lite luft och Thyra somnade i vagnen. Andreas har spelat match så vi var där och hejade och träffa Cizzi och Wilma äntligen efter tre gångers avbokning, nu mådde Wilma bättre så hon och Thyra sprang runt nere  och uppe på läktarn och busade en hel del med mig.

Måste också berätta en sak, några veckor innan jul skrev jag om lägenhets byte våran mot en på nedre botten, men killen vi skulle byta med tyckte att hyran var för hög så han sa nej, men idag, efter att vi gjort om för ungefär två veckor sen, dyker han upp och vill byta lägenhet med oss. Jag blir galen hade han inte kunnat komma för två veckor sen näe han kommer nu när vi har gjort så fint här hemma och det värsta är att vi vill ha den så himla mycket men den är inte den finaste och jag vägra att börja om på nytt. Men vi får se hur vi gör men jäklar vad irriterad jag blir.

Imorgon är dagen då vi ska till läkaren, jag är jätte rädd ooch jätte nervös för vad vi ska få veta. Jag hoppas verkligen att det bar a är en inflamation och inget annat, även om jag vill veta nu på en gång vad det är så är det något i mig som egentligen inte vill veta för då är allt bra, men nu skulle vi tänka positivt det är ingen fara!
Sabina och Janne är här så jag ska väll vara lite trevlig så får skriva imorgon om hur det gick. Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Daddie cool = Andreas

kan mer en mig ? varför ljuga inför alla :D haha



du e jätte duktig , Älskar er mest av allt .

2009-01-12 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0