Trött som aldrig förr....

Som sagt jag är sjukt trött, sover inte alls bra på nätterna, har en dotter som ligger på tvären i sängen och sparkar och buffar, pojkvännen min sover som en stock och är alltid utvilad på morgonen. Sen är det lite hemska drömmar och tankar som stör, men på fredag borde dom försvinna då vi får reda på vad det är som sitter på skruttens hals, ska bli riktig skönt.

Thyra har börjat på dagis igen efter att hon vart borta i över en månad, och det gick bättre än va jag trodde hon är inte alls så intresserad av att mamma går iväg, jag får nästan bråka till mig en puss. Men kul för henne och skönt för mig att hon trivs så pass bra. Så idag blir det en lång dag för henne.

Om 45 minuter drar jag iväg till skolan för en lektion på tre timmar, gillar inte alls dom sena lektionerna som börjar ett och slutar fyra, jag är liksom hemma fem och det är ju så sent. Men ska bli kul att komma hemmifrån ett tag, nu käns allt som förut och hoppas det stannar så. Andreas jobbar till kvart över sju, sent!!! När han kommer hem sover nog Thyra om hon inte väljer att bråka med mig som igår i över en timme.

Mer än så blir det inte, ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0