Underbara fredag

Jag älskar fredagar och jag älskar helg, det är så skönt nät man får vara ledig och göra vad man känner för. I helgen har vi ett ganska fullspäckat schema men det är sånt jag och Andreas gillar när det händer mycket och det har vi fört över på vår lillla tjej, hon gillar också när det händer saker.

Idag fyller min lillebror 21 år, så Grattis lillebror! Prata med honom på telefon i morse och han erkänner att lederna har börjat stelna lite och tyvärr blir det så när man blir gammal haha.


Min älskade lillebror


Nu sitter jag hemma hos mamma och så fort Thyra har vaknat så ska vi åka till jakan för att handla presenter, skulle åkt själv men Andreas fick med sig mitt kort till jobbet å då behövs lilla mamma, sen är det mysigt att vara med henne också. Ikväll kommer Linus hem tills oss för att dricka lite öl med Andreas och bara ta det lungt och imorgon ska han ha kalas. Då ska vi dit och äta tårta som mamma tagit med sig haha, då hoppas jag verkligen att det är lika fint som vi lämnade det när vi var där sist, när vi storstädade åt honom. Men tyvärr fick jag höra av Bosse att så inte är fallet det ser ut som en svinstia igen min lillebror i ett nötskal, men ska ärligt säga att jag är likadan Emil däremot är en liten pedant och det är väl kul för honom jag önskar att jag var det.

Imorgon kväll är vi bjudna hem till chris och Sofi. Vi ska äntligen få träffa deras lilla Linn som föddes för inte så längesen så då får vi väll bebissjuka igen. Men det ska bli jätte trevligt och Chris gör så god mat så jag ska se till att vara vrålhungrig. Och på söndag är det match gånger 2 så där går en hel söndag bort inte alls kul, är nere i någon svaka nu så tycker inte att det är så kul men det kan ha något att göra med min trötthet kankse, är det kul att göra nått när man är så trött som jag är? tror inte det. Men men så ser vår helg ut ska bli så kul.



Den här bilden är från sommaren som var, hon ser så liten ut, jag längtar till sommaren så jäklans mycket. Kan det inte bli sommar nu!!!! Iår sk vi till Öland och jag längtar massor. Vill dit nu och sen vill jag att thyra slutar växa så hon kan vara min bebis för alltid, hon har vuxit så mycket på bara ett halvår som man kan se på bilden, läskigt snart är hon femton och kommer hem med killar och åker moppe vad gör man då?! haha. Men den tiden är väl mysig den med på nått sätt , men skit samma än är det en bit kvar.

Hoppas alla får en bra fredag och en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0