Underbart väder

God morgon!
Jag har ont i hela magen och ansiktet av träningsvärk, det va länge sen jag skratta så mycke som jag gjorde igår kväll när vi titta på Björn Gustavsson, trots att jag redan sett allt så skratta jag så att magen krampa ihop sig. Det var roligt och värt varenda värk i kroppen haha.

Jag och Thyra började morgonen med en varsin smoothie och det var riktigt gott och uppfriskande så nu är vi laddade för att gå ut i det fina vädret, vilket det blir mycket av idag. Tänkte nog gå ut nu en stund och sen när johanna kommer blir det en promenad också.

Vi kommer bara ta det jätte lugnt idag och mysa, Emil och Mickis ville ha fimlkväll med oss ikväll så det blir mysigt. Tror nog att jag ska titta en gång till på Björn så jag får skratta lite till.

Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Eftersom det sällan skrivs några kommentarer så gör jag det nu! Vi har också den här DVD:n. Absolut roligaste är när han gör audition för Arn..."Dansken är här" Då skrattade Emilie och jag så vi vred oss! Ha de gott!

2009-01-14 @ 14:58:35
Postat av: sanna

Hej Ewa! samma för mig, det va då jag skrattade så jag knappt kunde andas haha och när han blev yr hahha, har sett den två gånger till och skrattar lika mycket fortfarande.

2009-01-14 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0