Vad jag är trött!!!

Nu har jag precis kommit hem från träningen eller såg nu att det faktiskt var över en timme sen jag kom hem, skit samma vad är en timme? Thyra sover och jag är så sjukt trött exakt som jag vart sen i måndags. Undrar när jag ska sluta vara så trött, jag sover på nätterna och hur tidigt ja än lägger mig så vaknar jag trött, blir GALEN!!! vem orkar egentligen gå runt med tårar i ögonen för att det svider så på grund av trötthet. Inte jag och jag bara längtar tills jag blir piggare.

Hur trött jag än har vart så måste jag säga att dagn har vart ganska så bra. Tillbringat halva dagen i skolan och fick äntligen träffa favoriterna i klassen, jag har inte vart där sen i torsdags, förra veckan så vi hade mycket att prata om, vi har gått ihop två klasser nu inför det här momentet och då har dom gjort om studiegrupperna och jag har fått byta, lite trist för jag trivdes verkligen med dom andra, men min nya grupp är lika bra den men vill så gärna vara med min gamla grupp, tur är väll att vi fortfarande går i samma klass.

Hemma möttes jag av trevligt besök, Cazzandra, Robin och Aaron var här och hälsa på. Vi åt korv med bröd och titta lite på tv och prata. Det var jätte trevlig, önskar att jag hade vart lite piggare bara, kände mig inte så jätte trevlig som jag brukar vara men jag får hoppas att det inte märktes. Pappa kom förbi en stund också haltandes på sin lilla fot som han stukat. Blir så när gammla gubbar ska försöka sig på fotboll haha han är bara 42 men ändå :)

Nu är snart Andreas hemma och jag ska göra lite småsaker som ska med till skolan imorgon. Och imorgon fyller min lillebror Linus år så ska se till att gratta honom och jag tror att presenten kommer uppskattas.

Sov gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0