Dagen efter..

Go kväll!!! 

Nu är vi hemma, har vart det ett tag. Emil och Mickis följde med oss hem idag och har hjälpt  mig att städa lägenheten, som belöning fick dom en jättegod middag lagad av mig. Nu sitter vi i soffan och äter ostbricka, popcorn och en liten mängd godis och bara jäser. Vi fick med oss en väldigt söt liten hund också, hon heter Lotta och tycker faktiskt om mig, går efter mig vart jag än går. Det är nämligen så att dom flesta hundar inte alls tycker om mig, jag vet inte vad som är problemet jag är ju jätte rolig att leka med.

Nu ska jag fortsätta jäsa, svulla, njuta av livet och spana in min pojkvän som sitter i fotöljen lite längre bort.

Ha en mysig kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0