God morgon.

Nu sitter jag på jobbet pigg och glad och dricker mitt dagliga morgon kaffe, har aldrig druckit kaffe förut har aldrig tyckt om det, men någonting hände efter att jag vart mammaledig och började plugga igen. Alla drack ju kaffe så jag kunde ju inte vara sämre så det var bara att hälla i sig en latte om dagen minst, och nu är jag lite beroende faktiskt i alla fall här på jobbet. Det kan ha att göra med att jag har så fruktansvärt tråkigt lite till och från så jag bara måste ha nått att göra och vad är bättre än att gå och trycka fram en latte ur maskinen, ja du inte mycket. Men nu står koppen här och det är faktiskt väldigt gott.

Jag är verkligen utvilad efter helgen, det har vart en underbar helg. I fredags tog min kära bror studenten och den vart precis så rolig som jag hade förväntat mig. På lördagen följde Emil och Mickis med oss hem och städade, åt middag och sov över och kollade på fotbollen så klart.  På söndagen började dagen med att jag och Thyra tog med oss lilla hunden Lotta ut på morgon promenad och Thyra cyklade på sin fina rosa cykel och vart överlycklig varje gång hon cyklade snabbare än lilla Lotta haha. När Thyra sov middag kollade vi på en film som alla säger ska vara så bra, så vi hyrde den och jävlar vilken bra film. Gillar i vanliga fall inte såna filmer men den här var grym och jag kan knappt vänta tills tvåan kommer ut, filmen heter Twilight, den rekomenderas. Jag såg om filmen på kvällen sen när Andreas kom hem från jobbet.

Vi träffade Maria och Linus också en stund och det är lika mysigt varje gång, vi ses för lite  och Linus och Thyra har så otroligt kul ihop så det måste vi göra om oftare. Det vart också en hel del pluggande igår, jävla skit va jag är värdelös. I mitt huvud är liksom skolan slut redan men egentligen har jag en uppgift kvar som jag bara skjuter åt sidan hela tiden, men idag ska den bli helt klar så att jag kan maila den till min lärare.


Men nu mina vänner ska jag fortsätta dricka min nu halv kalla kopp med kaffe och ta tag i arbetet och sen är det full rulle.


Hoppas alla får en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!

Haha! Det går i perioder ibland har jag ingen lust alls. Jag skriver mest för mig själv, det är kul att komma ihåg alla småsaker som händer. Saknar er! Ni får komma ut när ni vill. Du måste ju se vårat hus! Allt är bra med oss. Hoppas det är det med er också. Hälsa <3 Puss!

2009-06-08 @ 15:39:17
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0