God morgon alla glada!

Idag är det så fint väder ute att jag dööör, eller INTE!! Hatar regn och kyla. Men måste säga att det känns ganska bra att sitta här inne då, man missar inte så mycket då men det skulle vara ganska skönt att bara ligga i soffan och titta på en bra film.

Idag har jag glidit runt med Thyras fina Pippi Långstrump paraply, ett fint litet paraply som har färgerna grön, gul, röd, prickig och randig är den också, för att inte glömma Annika och Tommy och lilla gubben och herr nilson som också är med på det lilla fina. Fick inte så många blickar som jag trodde, och jag kände mig inte så jättebekväm med paraplyt men jag är inte den som är den och eftersom att jag var dum nog att lämna kvar mitt andra stora, rosa, supersnygga paraply på jobbet i tron om att här regnar det ju inte två dagar i rad, ja då får man skylla sig själv.

Jaha vad händer annars då? har fortfarande inte gjort klart min text värdelöst!! Men den ska vara klar idag innan jag går här ifrån, för idag ska jag mysa och leka med Thyra när jag kommer hem och inget annat!!! Saknar henne jättemycket, men om en och en halv vecka är det hon och jag resten av sommaren så underbart, då får gärna det fina vädret dyka upp också.

Nu ska jag jobba och ringa till Thyra, Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: familjen

hej pippi. tänk att du gick med hennes paraply :D



vi saknar dej o ska snart baka lite , de blir kul så får du gotta i dej när du kommer hem . . VI ÄLSKAR DEJ

2009-06-10 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0