God morgon!

God morgon alla glada!

Vilket vackert väder det är ut, verkligen ett mysigt väder att ta studenten i. Jag tycker lite synd om min bror och alla andra som springer ut idag. Fast när jag tog studenten då såg det minsann exakt likadant ut på himlen som det gör idag, grått och kallt. Slipper man regnet så är man ju glad. Dessutom tror jag att min kära bror kommer vara en aning på lyset så va gör det om det regnar, lär ju inte märkas i alla fall.


Jag skulle egentligen haft en fin klänning på mig dagen till ära men det kunde man ju glömma, alldeles för kalt för det, tråkigt!! Men ett par snygga jeans och en spets topp duger det med. Jobbigt bara att man ska sminka sig halv sex på morgonen och det ska förväntas hålla hela kvällen, jo tjena att det gör det. Men det är väl okej att dyka upp där på skolgården med sminket rinandes i hela ansiktet som att det har vart en slang med rinande vatten över mig och lockar i håret som inte längre ser ut som lockar i håret, härligt det kommer se super härligt ut!!


Jag blev så glad på mors dag för jag fick en locktång av Andreas, förlåt menade Thyra så klart det va ju hon som hade köpt den alldeles själv. Men i alla fall den är hundra gånger bättre än den jag hade och lockarna stannar faktiskt kvar i håret mer än tio minuter och det är ju ett plus, nu hinner dom på tåget se att jag har lockigt hår i alla fall. Tydligen så hade jag 7 watt i den andra och 56 i den här så ja den är väldigt mycket bättre, vet egentligen inte varför jag babblar om min locktång vem bryr sig egentligen.


Idag är det i alla fall firande som gäller. Sitter på jobbet nu och tittar på klockan titt som tätt, min bror hämtar mig så jag kommer fortare hem, underbart! Blir lite ledsen i ögat när jag tänker på hur stor Emil har blivit och att han faktiskt tar studenten idag, det kommer bli väldigt roligt idag.


Hej då på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0