Härlig helg.

Min helg började väldigt bra och har fortsatt så hela helgen ut. Jag började med att jag mötte upp Sandra och Nattis inne i stan , vi gick till ett trevligt cafè och drack kaffe och mineralvatten och åt en lite bit kaka. Det var väldigt trevligt att få sitta i några timmar och bara prata massor av skit och skratta, tack för det tjejor. Vi han även in på Åhlens en snabbis och där fyndade alla tre på lite smink, och jag hittade även en jätte tuff t-shirt till Thyra med barbaskön på och tre par pippitrosor som var väldigt uppskattade.


 


På vägen hem ringer Andreas och säger att Thyra har feber, dem va ju hemma hos pappa. När jag kommer dit är Thyra kokhet och alldeles röd om kinderna och mådde jättedåligt, stackar lilla tjej. Men hon somnade direkt när jag kom dit. Hemma hos pappa satt min faster och två av mina kusiner där, väldigt trevligt. Det va jätte mysigt att vara hos pappa, det va så längesen vi sov över där. Andreas, pappa och Emil drack massa teqila (tror det stavas så).

På lördagen bar det av till mamma, Thyra var fortfarande febrig och hängig. Emil och Mickis ville fira att dem vart förlovade i ett år, så dem skulle bjuda på middag, det slutade me att jag och Mickis lagade en riktig brakmiddag åt hela familjen och det vart så gott.

Fördrink: iskall Asti med jorgubbar i.

Huvudrätt: inbakad fläskfile och vitlökssmör, ungsbakade rotfrukter och bea, rödvinssås och vitlöksbröd.

Effterrätt: panacotta med hallonsås och jordgubbar.

Alla tyckte att det smaka väldigt bra, efter middagen somnade Thyra, killarna drog upp till tv spelet och jag, Mickis, mamma och stackars Bosse tittade på sex and the city för typ fjärde gången men den va lika bra den här gången också.

Idag har vi bara vart hemma och rensat garderoben och myst massor med en lite piggare Thyra.

   

   

   


Det var lite från min helg, hoppas ni andra haft det minst lika bra.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0