Överlycklig!!

Igår va det en väldigt bra och mysig dag. Det börjar med att jag hinner smita från jobbet tio minuter tidigare för att hinna med en tidigare buss så man slipper komma hem kl 6.
Jag har misslyckats ett antal gånger att hinna med denna buss, första gången hade den tydligen åkt förbi hållplatsen  väldigt väldigt mycket tidigare än va den skulle, så ja jag missa den och fick gå en jävla bit istället.
Andra gången stod jag på busshållsplatsen typ tio minuter innan bussen skulle gå, så nu skulle det vara omöjligt att missa den, MEN näe bussar åker förbi som inte är mina så jag känner mig lugn och ganska stolt att jag kommer hem tidigare, sen åker bussjäveln förbi med en "ej i trafik skylt på", den va jävligt mycket i trafik för när den åkte förbi såg jag två personer som sitter på bussen helvete tänker jag och ringer Ella som står några stationer bort, hon frågade bussköraren och det var min buss. Men igår och dagen innan hann jag med och fick vara hemma kvart över fem istället för kvart över sex överlycklig!! Duktiga jag :)

När jag väl kom hem gick jag, Andreas och Thyra ner til centrum och handla lite mat och hyrde film, vi trottsa alla som sagt att den här filmen är dålig, vi hade i alla fall tur med vädret två. Och ja den var faktiskt rolig och bra. Jag och Andreas skrattade massor i alla fall.

En riktigt mysdag som blev ännu bättre när det plingade på dörren kl 21:00, det var min kära familj som hade med sig en överraskning från elgiganten, och en överraskning från elgiganten är alltid bra. Vi fick en helt ny fin och bra kamera JIPPI!!!! Jag blev så glad, våran gick sönder för längesen och Emil börjar väl tröttna på att jag vill ta deras hela tiden. Så tack, tack och åter tack!!! jag blev väldigt glad, motivationen till varför vi fick den var och jag citerar "för att vi tycker om er så mycket" (Emil, 2009) så snart mina vänner kommer det bilder i mängder på denna blogg på min fina familj och mina underbara vänner.

Nu är det dax för lunch hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0