Pippi paraply och fika.

Jag har så jävla tråkigt på jobbet just nu, det är två timmar kvar tills jag smiter iväg men det finns liksom inget mer att göra nu. Jag har smällt i mig choklad av ren tristes och druckit tio stora glas mineralvatten, dem har en kran som gör bubbelvatten här jätte gott men måste ju kissa så många gånger bara.

Om två timmar ska jag till stan och träffa Sandra och Nattis, det var meningen att det skulle vara fint väder och vi skulle dricka en varsin drink på någon mysig uteservering men nu blir det en trevlig fika inomhus istället. Det pissar ner utanför fönstret och jag måste gå en kvart till tunnelbanan hur ska det gå till, men som tur är har jag glömt Thyras pippi paraply här på jobbet så jag kan gå runt med det om jag inte vill se ut som en blöt katt när jag ska träffa dem.

Efter det ska jag hem till min far där Andreas, Thyra, Mickis och emil väntar på mig. Vi sover kvar där och jag ska titta på en väldigt speciell film när jag kommer dit.

Snälla gör så att klockan går snabbare, orkar inte sitta här i två timmar till!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Vad kul att du är tillbaka och bloggar....

Har saknat att få läsa om er...

Kram Therese och Lucas

2009-06-12 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0