Då är jag tillbaka i livet igen.

Det har vart en sjukt, sjuuuukt jobbig vecka för mig och min lilla familj. Jag har inte mått bra alls, åt min första "riktiga" måltid på över en vecka idag och jag är så mätt och glad för det så jag är på gränsen till att börja gråta. Sammanlagt har jag tappat 3 kilo på denna korta tid och gått runt i lägenheten som en gammal kärring.

Jag har mått så dåligt att jag bara kunnat stoppa i mig små saker och massa vatten. Men usch som jag har mått. Nu har jag vart hos läkaren två dagar i rad och nu för första gången på över en vecka kan jag se ljuset i det hela, härligt.

Så nu håller vi tummarna för att det håller i sig, håll gärna en tumme för mig. Har egentligen inte så mycket mer att skriva om, ni kanske vill veta hur jag rullade från den ena sidan i sängen till den andra i lördags? eller hur jag trykte i mig en banan i torsdags? Näe tänkte väl det, återkommer med stora nyheter och nöjen senare i veckan då. 

Här är en bedårande bild på min underbara dotter som för första gången vart med på ett förskolekort :)


Underbart!!

Hade mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Linus AKA Superchefen

vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig? :( det var alldeles för lääänge sen vi sågs! :(

2009-11-06 @ 10:03:41
URL: http://limpstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0