Härliga Onsdag.

Idag har det vart en bra dag om man jämför med gårdagen. Igår mådde jag pyton och att hämta Thyra på dagis vart ett stort projekt för mig så töntigt när ska dessa gravida symtom försvinna. Idag går jag in vecka 11 så nu ska alla jobbiga symtom som illamående börja släppa, jag håller alla fingrar och tår för det.

Igår spydde jag två gånger men hade känslan i kroppen hela jävla dagen usch säger jag bara. Mamma kom och höll mig sällskap och Bosse också en liten stund tills Andreas kom hem från jobbet. Jag känner mig som världens sämsta mamma just nu, det är inte meningen att det ska gå ut över Thyra, men jag är så trött och vissa dagar mår jag så fruktansvärt illa så att liggande läge är det ända rätta. Jag somnande kl åtta igår med Thyra bredvid mig och jag har ingen aning om när hon faktiskt somnade väldigt obehaglig känsla men jag vaknade till en gång i timmen fram till ett och varje gång låg hon bredvid mig och sov så sött.

Så inatt har jag sovit hela TIO timmar, otroligt skönt och jag var inte hungrig när jag vaknade så skönt. Men på något konstigt sätt somnade jag en halvtimme runt halv elva i alla fall, hur är det möjligt att vara så trött?? Men idag mår jag ganska bra, Andreas har handlat hem sånt jag tycker om och kan äta, har till och med fått i mig lite choklad idag så gudomligt gott.

Gud va jag svamlar om tråkiga saker, men just nu ser min vardag ut som så. Men jag är otroligt glad att vi ska få ett syskon till Thyra och just nu får jag stå ut med allt vad det innebär, snart är det över.

Hoppas alla får en fin dag.

Vecka 11, va obehagligt det ser ut :)



Kommentarer
Postat av: mickis

du e dålig på att uppdatera tycker jag! :p

2009-12-01 @ 12:19:34
Postat av: linus

jag håller med micki faktiskt, skärpning!

2009-12-02 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0