Myskväll!!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft humöret helt enkelt. Men nu börjar det ljusna och och jag hoppas att varje dag blir bättre och bättre. Jag har också sett att mina läsare har börjat rymma och det går ju inte för sig.

Just nu är jag hemma hos pappa och myser i deras fina hem, Andreas är med några vänner och spelar tvspel och jag kan knappt vänta tills han kommer hem ikväll. Saknar honom så mycket redan.

Nu ska jag fortsätts mysa med min otroligt bakfulla bror, mysiga pappa, gulliga styvmor och busfröt Thyra!!

Hoppas helgen blir bra för alla.


Kommentarer
Postat av: Malin

Söta ni är!!

2009-11-15 @ 11:36:20
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0