Söndag!

  

God morgon alla glad och sura också för den delen.

Helgen har vart lugn och härlig, jag var i skolan i fredags på den dryga tiden 13:00 till 16:00, jag var hemma vid fem och tog min plats i soffan i vanlig ordning. Andreas hade köpt hamburgare så det satt som en smäck i magen. Efter det var det fredagsmys på hög nivå. Vi tog det bara lugnt och låg in soffan alla tre och titta på bollibompa och idol så klart. Thyra älskar idol och i fredags fick jag och Andreas se hennes kunskaper i dans, hon dansade som Tove gör med händer i luften lite halvt skakandes, jättesöt.

lördagen börjar som alla andra dagar för mig kl 6 och inte en minut senare, två timmar vid datorn innan Thyra vaknar och Andreas åkte till jobbet. Vi hade en mysdag jag och Thyra och somnade båda två vid tolv och vaknade två timmar senare.  På kvällen fick vi besök av Sandra och Tobbe som kom på middag. Jag och Sandra pratade nästan hela kvällen om bebisen i magen och hur trött jag är hela tiden. Hon frågade många gånger om jag höll på och somna men tio minuter efter att hon frågat sista gången sitter hon själv och sover i fåtöljen :) så vem var tröttast? inte jag i alla fall.

Idag är det match i jakan som gäller, tror att jag ska kunna ta mig dit får se hur jag mår fram på eftermiddagen. Igår mådde jag illa hela dagen från natt jag vaknat tills jag dunkade ner i sängen, idag är läget än så länge stabilt, har fått i mig lite frukost fast magen skriker efter ännu mer.

Fredagsmys


Lördagsmys




Älskar våran nya kamera.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blev jätte trött, helt sjukt. Somnade på direkten när jag kom hem. Inte meningen att vara otrevlig ;) haha. Måste vara den Kinesiska tiden som spökar..

2009-11-22 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0