Stora saker på g!

Jag kan inte hålla mig längre, jag har inte heller så många läsare så varför hålla det hemligt. Det är lite tidigt men händer det något så gör de det och är inget att göra något åt. Jag mår inte så bra, sämre än vad jag trodde var möjligt, då är det bra och kunna skriva här exakt hur dåligt jag faktiskt mår och om alla krämpor som uppstår och just nu är jag ledsen dygnet runt, det är inte dåliga saker utan bara hormoner som spökar som har gjort mig så jäklars blödig.

Jag, Andreas och Thyra väntar tillökning i familjen, Thyra ska bli storasyster som vi har längtat efter detta och nu är det äntligen på riktigt. Vi ska få en lite bebis som är beräknad i juni 2010 om allt går som det ska. Ett litet sommarbarn mysigt värre.
Jag har mått pyton i tre veckor nu och så mycket som jag har spytt dem här tre veckorna har jag inte ens gjort på två år. Har mått illa konstant, efter en vecka då jag inte hade ätit något annat en lite nyponsoppa fick jag medicin mot det extrema illamåendet och dem hjälpte. Men då slog astman och allergin till och fan vad jobbigt säger jag bara. Så här dåligt mådde jag inte med Thyra. Just nu har jag inte mått illa på två dagar men är däremot så hungrig, konstant hunger, blir liksom inte mätt och är inte sugen på nått så just nu lider jag av det. Huda det blir aldrig bra, men jag vet ju att det går över om några veckor.

Vi är verkligen så enormt glada hela familjen, Andreas den stackaren får ta det största lasset just nu både med Thyra och hemmet, jag vilar nästan hela tiden och social livet är bortspolat. Men han är guld värd och uppskattar allt som han gör. Vi är världens lyckligaste så nu får vi hoppas att inget händer med pyret i magen, håll alla tummar och tår för oss :)

Hoppas alla har haft en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är så otroligt glad för eran skull!

Jag längtar!!! :)

Puss

2009-11-16 @ 18:59:33
Postat av: Ewa

Vad roligt! Grattis till er alla. Kramar!

2009-11-16 @ 21:35:05
Postat av: Therese Roos

ÅÅÅÅÅ vad kul med en liten!!!

Grattis till er alla 3 och må så gott....Kram

2009-11-16 @ 22:38:15
Postat av: Malin

Grattis igen! Kramar!

2009-11-17 @ 12:23:37
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0