Dålig uppdatering av mig, fy fy fy!

Förlåt, förlåt och åter förlåt för den dåliga uppdateringen, har haft en stressig vecka med examinationer och liknande. Men nu är jag typ på hugget igen, är väldans trött och sliten bara men det vänder snart.

Förra veckan avslutade jag den andra kursen för den här terminen och har idag gått in i den tredje. Thyra är sjuk så jag har vart hemma med henne igår och ska vara det idag också, skönt med lite vila efter veckan som vart.

I helgen har vi haft fullt upp, besök av en kär vän vid namn Sandra som satt hela kvällen och hjälpte mig med min examination, utan henne hade jag nog inte klarart av den uppgiften, så ett stort HURRA för henne :)

I lördags åkte jag och Thyra till Bålsta för att möta Andreas efter jobbet och inhandla maten till kvällen. Stoff och Maria kom hit och åt med deras son. Lite senare kom också Sabina och Janne med deras dotter Leah som jag satt och myste med lääänge, har helt glömt bort att Thyra faktiskt vart så liten, men det har hon. Både jag och Maria längtade ihjäl oss när vi så den lilla bebisen :)

Söndagen var som dem flesta söndagarna i vårt liv. En halvdag i simhallen, jag, Andreas, Thyra och Sandra, vi hade det väldigt trevligt och Thyra tyckte att det var så himla kul att Sandra var med.
Den andra halvan spenderades i sporthallen, vart annars. Varje söndag sitter man där och hejar på nått lag.

Det har vart ännu en rolig och lyckade helg hos familjen Tarander/ Hildeby. Thyra har vart gosig, kramig och pussig hela helgen och slängt ur sig saker som "du är så vacker mamma" "jag är din älskling pappa" och tusen andra gulliga saker, har jag sagt att jag älskar henne till tusen? det måste jag ha gjort, jag har en underbar liten familj usch så stolt jag är. Andreas och Thyra är bäst, vad skulle jag göra utan er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0