Det här är en sån där fullspäckad helg.

Japp hela helgen är planerad, igår började den jättebra. Andreas mamma, syster med Wilma och Wincent, Cina med barn, stora barn var här hos oss och drack lite kaffe. Thyra och Wilma lekte för fullt och fryste ut stackars Wincent, han var ett läskigt monster och fick inte vara med, stackars lite. Även om man gick in ofta och sa att han visst skulle få vara med så var han om och om igen ett monster. Det var väldigt trevlig och kul att få se Cizzi och barnen igen, var ett bra tag sen.

Sötaste Wilma.

När dem gick kom nästa finbesök, Linus och Maria. Vi kolla på idol och tryckte, bokstavligt talat tryckte i oss chips, godis, läsk och glass herregud vad mycket vi åt igår. Andreas kan vara en riktig finne i arslet ibland, under hela kvällen sitter han och klagar på nästa alla artister som uppträder, den enda som var bra nog för honom var Laila i juryn.  Hon vill ha honom, flörtar med honom genom tv och ja hundra andra saker. Men i alla fall han sitter under hela kvällen och påpekar varje gång jag och Maria stoppar något i munnen, ska du verkligen äta den, ska du verkligen ha mer. Maria är gravid så hon kan äta vad hon vill, det är väl jag då som behöver äta lite mindre:). Maria gick gråtandes här ifrån och jag och Andreas sov i olika sovrum. Nej då, så var det såklart inte, Maria och jag skrattade hela kvällen åt den lilla jokern (Andreas) som satt lite längre bort i soffan haha.

Pippi Långstrump och Tingeling var på besök.


Om idol då, DARIN var med!!!! Haha jag fick tre sms av tre olika vänner som frågade om jag var kär nu och påminde om att Darin var på tv. Darin var helt klart bäst igår, letade hela kvällen efter ett nr så man kunde ge han min röst men inget, absolut inget, dåligt det måste finnas mer information för han var ju tydligen inte med i tävlingen, dåligt! Mariette och Tove var helt klart bäst, Tove var lite bättre faktiskt. Andreas blev också kär i Tove, verkligen kär. Jag tror att Tove, Erik och Mariette kommer vara i slutet och att Mariette och Tove står i globen men att Tove vinner och det hoppas jag för Mariette ska inte göra en skiva med andras låtar så hon kan få komma tvåa. Intressant va? kanske inte men idol är det bästa som finns för mig!!


Nu vart ju det här ett jättelångt inlägg, sorry. Idag blir det nog fotboll för hela slanten och ännu mer besök. Heja Sverige!!

 


Se så bra han är!! Ett plus i kanten för Jihde som dansar lite käckt i hörnan, sexigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0