Nu är det lika rent som på ett sjukhus, typ.

Hallåja!!
 Föreläsningen gick bra och var väldigt givande, vi däremot var slarviga idag. Vi kom tio minuter försent och det är ju så pinsamt att försöka smyga in och hoppas på att ingen ska se en, men självklart tittar alla. Vi kommer försent efter pausen också och visst ser alla oss fast att vi smyger väldigt tyst, sen bestämmer vi oss dessutom för att gå tio minuter tidigare för att hinna med ett tidigare tåg, ja alla i aulan undrade nog vad vi höll på med, men, men inget att göra åt, vi skrattade inte hela föreläsningen i alla fall så på så sätt störde vi minimalt denna gång. Både jag och Petra var alldeles för trötta för att ens orka viska till varandra, men en soyalatte senare var vi relativt pigga. Min nya drog är soyalatte, det är så sjukt gott, jag är inte allergisk för mjölk på något sätt, men bli lite svullen om jag dricker för mycket och då visade Petra mig en ny möjlighet som fick mig att älska latte igen och det var soyalatten med lite kanel och råsocker, fruktansvärt gott och är att rekommenderas. Jag tror att det är en gnutta nyttigare också.  Tänkte att jag skulle ta ett litet kort på min kära k-aula men kom snabbt på att blixten går igång om jag tar kort inne så det var ingen idé, då hade jag stört ännu mer, men lugn bara lugn hittade några på google som ger er en lite glimt om hur det kan se ut där jag tillbringar min tid.

Vi har stor städat här hemma idag, jag och Andreas, vi försökte få med Thyra men hon är helt klart en talang på att stöka ner. Men efter lite slit är det nu kliniskt rent i alla rum förutom badrummet, det tar jag imorgon.


Mysiga konradsberg.


Aulan som är trevlig att sitta i.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0