Söndagsmys!

Idag är det söndag och jag ligger nu i soffan, har äntligen fått Thyra i säng och är själv så trött men benen orkar inte bära mig hela vägen till sängen än så jag ligger kvar här och samlar kraft.

Vi har haft en väldigt bra helg, myst hos pappa i fredags med middag och idol, jag är tok förbannad på att Camilla gick vidare och har fortfarande inte kommit över det. Men min favorit Mariett gick vidare, Linus min lillebro var också hos pappa, under dem här veckorna när idol har gått så har han kärat ner sig totalt i Mariette, han har sagt upp sin lägenhet och ska sälja bilen för att han ska åka till halmstad och bo hos henne. Men i fredags grät han nästan för att hon förstörde en av hans favorit låtar. Jag tyckte att den var väldigt bra men han blev grining som en gammal kärring hela kvällen och dränkte den stora sorgen med öl, han är så klipsk.

I lördags var vi på kalas i viksjö, det var helt okej förutom att mitt party humör inte var på topp, mer på botten. Jag var inte alls sugen på att dricka och festa loss så det blev läsk för min del och en shot innan vi begav oss till självaste festen. Vi åkte hem halv elva också, så där har ni våran nivå i lördags, sussade sött i sängen innan tolv härligt!

Idag har vi vart i Uppsala med Stoffe och Linus på äventyrsbadet, det var så kul, Thyra och Linus tyckte det var väldigt roligt, Stoffe och Andreas ha till och med tävla i rutschkanorna och dem vann varsin gång, rättvist ska det vara och Andreas hoppade från tian till Stoffes stora förvåning. Det var en helt underbar start på söndagen. Sen har vi spenderat tid i sporthallen och hejat på Andreas i en match som jag aldrig trodde skulle ta slut men det gjorde den och det var skönt det. Dem vann 9-8 så ett stort grattis till bros herrar!!! Matchen sluta så sent så det vara bara gå hem och lägga Thyra och nu sitter vi här. Där har ni min helg, nu ska jag njuta av sällskapet.





Jag hittade några bilder från festen.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, börjar bli lite krasslig tror jag, stackars mig.

Hade gött!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fina gardiner på bilderna. ;) Skulle nog passa fint i mitt vardagsrum..?

2009-10-05 @ 14:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0