Tisdag och bara tre dagar kvar till helg!

Egentligen börjar min helg på fredag om två dagar, då både jag och Andreas är lediga och Thyra får självklart vara ledig hon med. Vi funderar på att göra en liten utflykt med henne men vet inte riktigt vad, vi har liksom sett allt som Stockholm har att erbjuda den lilla damen, men något ska väl kunna fixas.

Igår hade jag en enligt er antar jag en väldigt nördig dag, jag får ofta höra vilken nörd och tönt jag är när jag nämner det jag ska berätta om nu. Min måndag var ju så bra som den kunde bli, jag han med en film och det var (trumvirvel) Hannah Montana the movie!! Jag vet, vilken otrolig nörd jag är och jag tror fortfarande att jag är tolv, men filmen var inte så bra faktiskt, jag har nog växt i från dem filmerna nu, jag är ju ändå 22 alldeles strax 23 så det borde ju vara dags. Men jag grät som en bebis ett antal gånger under filmen faktiskt, Lite sorlig var den nog eller så var jag bara en aning känslig just då. Jag lovar och svär att jag hädan efter ska se mer vuxna filmer, nu får det vara slut på barn fasornerna, väx upp kvinna!! Så nu fick jag det sagt också. 

Vi fortsätter på det här spåret ett litet tag till bara, jag fick en ego kväll med två otroligt goda vänner. Jag och Nattis vart bjuda hem till Sandra för lite mys med te och singstar, och lyssna på det här nu då, det var High school musicals alla låtar som man kunde sjunga, hur underbart var inte det. Även där en liten, liiiten nördvarning. Men vem är mest nördig, jag för att jag tyckte att det var skit kul att sjunga eller Sandra som faktiskt har köpt spelet för att hon gillar det så mycket, hmm det är frågan det.
Nattis njöt dock inte alls lika mycket av vår skönsång som vi gjorde men hon satt snällt och lyssna. Vi höll på ett tag, jag vann alla gånger förutom två, när rösten inte höll längre gick vi över till våra heta diskussioner. Vi utbildar oss till lärare alla tre så vi prata om integrering av årskurser och liknade och då blir vi nog alla lite hetsiga, jag blir det enormt i alla fall. Men kvällen var helt underbar och jag vill tacka dem för det, dem tar hand om en sliten mamma så bra.









Och så här ser det spelet ut.



Hoppas alla får en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på dig gumman! Jag har ett tips till fredag... Din kära lillebror har fått för sig att åka till kolmården med el greko.. Han har tagit ledigt från jobbet bara för att göra den resan :-)Ni kanske får plats!!! Puss på er

2009-10-20 @ 19:40:37
Postat av: Sandra

Jag tycker att vi är LIKA nördiga ;P eller vad säger du? ^^

2009-10-21 @ 18:58:32
Postat av: Mickis

nu tycker vi att faster sanna är dålig på att uppdatera....... vi vill ju läsa =)

puss på er

2009-10-24 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0