Torsdag.

Idag är det torsdag och bara en dag kvar till helgen. Det bästa med att plugga är alla lediga dagar. Tre veckor i rad har jag haft långhelg med ledig fredag och måndag. Det är så skönt, fast det har gjort mig lite lat också, man blir bekväm snabbt och det är lite jobbigt att åka till kungsholmen kl ett och vara där i två timmar och lyssna på någon föreläsning och sen stressa hem igen. Men jag måste ju och det är faktisk ganska mysigt att sitta i den stora aulan och få Petra att skratta, min klasskompis Petra vill inte sitta bredvid mig längre för att jag får henne och skratta hela tiden och dem runt omkring blir arga på oss eller henne för jag skrattar inte jag är bara rolig. Men jag tvingar henne och lovar varje gång att jag inte ska skämta och få henne att skratta men det blir så i alla fall, kan inte råför att jag är en rolig prick.

Nu har jag tryckt i mig te och mackor och ska snart dra mig till tåget, vi får se vad den här föreläsningen bjuder på, sist var det en kvinna som höll föreläsningen på teckenspråk, jag tycker att det är jätteintressant med teckenspråk och det är något jag vill lära mig, men det vart ganska jobbigt att sitta i två timmar och lyssna på tolkarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0