Århundradets skräcknatt!!!

Vi har haft bror över på filmvisning, medans jag la Thyra gick Linus och Andreas ner och hyrde film. Jag ville se någon rolig film men sa sen att dem fick välja själva typ en skräckis kanske.
Ja va ska man säga, en skräckis vart det, the hunting conecticut.

Jag har alltid haft en hatkärlek över sådana filmer, jag sitter alltid med handen för ansiktet men gillar ändå att bli lite skrämd. Tydligen går det i släkten, Linus är nämligen lika rädd som jag är, Andreas sitter tufft och tittar på hela filmen och hånar allt som händer, jag och Linus sitter som små tjejer under täcket och håller för öronen för att slippa höra ljudet som förvärrar händelserna i filmen. Andreas hånar oss hela tiden men vad han än säger så kommere Linus sova i Thyras gästsäng i natt. Andreas tror att Linus kommer ligga i fosterställning på marken om han så hör en katt i busken så det är nog lika bra att han är här så han kan krypa upp mellan oss om han blir rädd inatt. Vi måste dessutom täcka för varenda spegel i huset, tur att det inte finns många. 

Nu funderar vi stark att se på Saw 2 som kommer om 40 minuter, varför inte pissa ner sig ännu mer, men den filmen är dock inte så läskig, mer överdriven. Rekomenderar inte filmen vi hyrde i alla fall. Har alltid undrat vad det är som driver människor som skriver sådana filmer, vem fan sitter hemma i soffan och tänker att man kanske skulle skriva en film som har lik i väggarna, brännskadade spöken, bårhus i ett vanligt hus där det bor folk plus att han som tar hand om liken skär av ögonlocket, nä men det blir ju en skit bra film, eller inte men någon ska väl skriva dem filmerna också.

Sov gott allesammans, jag och Linus kommer sova såååå dåligt och Andreas har hotat med att gå i sömne och skrämma Linus.


Kommentarer
Postat av: älskling

haha ni är världens mesar men jag tycker ni e ok endå -... :D :D





älskar dej

2009-09-12 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0