En söndag i bilder.

Idag har det vart en oförskämt bra dag, vi började dagen på invigningen av Stoffes tattuerings studio och nya frisören som klippte mig förra veckan, rekomenderar både henne och stoffe om man vill göra något med hår eller kropp. Thyra tyckte att det var jätteläskigt med alla killar som var där för att träffa Stoffe så hon grät hela första kvarten sen somnade hon, lite skönt. Så jag satt med Maria och babblade på, stackars henne att hon måste sitta och lyssna på mig hela tiden när jag babblar på om saker som inte alls är så viktiga.

Sen spenderade jag och Thyra lite tid i sporthallen och hejade på Andreas, Thyra är jätteduktig på att heja. Hon skriker heja pappa du är bäst och Carro lärde henne att säga pappa knäcker så det sa hon några gånger också. Sen skrek hon hej pappa ett antal gånger så stackars Andreas tappa fokus helt men han var väldigt duktig ändå och dem vann så klart.

Resten av kvällen lekte vi i lekparken, Thyra och Linus har haft det jätteroligt men jag tror nog att dem vuxna i sällskapet hade ännu roligare.










Nu ska jag och Andreas titta på dumpa honom och gosa i soffan.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Carro

Thyra kommer bli en grym "hejarklacks-ledare" :)

2009-09-21 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0