Försöker plugga.

Försöker verkligen plugga men det är så svårt när man inte är så bekväm med det man ska skriva om, har en examinations uppgift som ska vara inlämnad idag kl 4 men jag har fått mer tid och har tänkt posta den på fredag. Så nu sitter jag här och verkligen försöker sätta mig in i allt. Har tänkt att jag ska skumma igenom all litteratur igen nu på dagen och så fort Thyra somnat så börjar jag skriva. Men just nu går det inte så bra, Thyra och Andreas ligger och sover och jag har precis satt på en film, high School musical 3 (ja jag är en tönt), så duktig är jag. Men läser lite samtidigt faktiskt.

Det var tänkt att Thyra skulle till dagis idag och då hade det kanske vart lite lättare att plugga, nu när hon är hemma så vill man ju leka och busa med henne även om vi har sagt att Andreas får ha koll på henne idag så är det ju så svårt. Andreas börjar jobba fem idag så vi tyckte att det var lite onödigt att låta henne gå till dagis om den ändå bara är två dagar hon ska gå så Thyris är ledig hela den här veckan. Och jag längtar massor till fredag, då ska Thyra för första gången åka skridskor med Emil och Andreas, det ska bli riktigt kul att se och jag tänkte nog kolla med mamma om vi får långa videokamera och kamera så vi får många roliga bilder spännande. Det är vad jag sitter och längtar till just nu.

Jag var faktiskt och tränade innebandy igår haha jag kunde inte hålla mig längre och jävlar vad kul det var, jag behövde bara se en match sen vad jag sugen igen, kul!

Plugga, plugga, plugga nu då.


Här är en bild från ishallen, januari 08, va liten hon var där och nu ska hon få åka skridskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0