Fredagsmys!!

Sitter hemma hos mamma och bosse nu, har ätit jättegod middag och nu fördrivs tiden fram till idol med lite bröderna lejonhjärta på barnkanalen. Thyra tycker att det är jättekul jag håller mer på att somna. Men när idol drar igång kommer ostbollarna fram och gud vad jag ska vräka i mig och vara så där äckligt onyttig.

Andreas är iväg på match i vaxholm, hur man nu kan lägga en jävla match halv åtta på en fredag, man börjar ju undra lite om alla vaxholmsbor inte har något bättre för sig. Men mina kusiner bor ute på en ö utanför vaxholm och dom ingår inte i den kategorin vill jag bara säga.

Har klippt och slingat håret idag, är super nöjd, frisören fick hjälpa mig att ljusa upp mitt svart hår, så nu är det lite mer rödbrunt, inte riktigt det som var meningen men mitt hår har en röd ton från början så nästan alla färger jag försöker med i mitt hår blir antingen röda eller mahognyfärgade. Bilder ska jag försöka mig på imorgon så ni får se min totala makeover (eller inte).

Jaha nähe en kvart kvar nu då. sov gott och hoppas alla får en bra fredags kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0