Fredagsmys.

Det har vart en unerbar fredag idag. Thyra har vart hemma med mig idag också, jag har vart ledig så jag missa inget i skolan som tur var. Halva dagen gick ut på att vänta på nattis :) kolla på tingeling (två gåger) så nu kan man den utan till, härligt. Hoppas på att hon ska börja favorisera typ twilight eller baksmällan, eller vad som helst vilken film som helst men det är inte troligt så jag pinar på med tingeling, shrek och barbie. 

Men när Nattis knacka på dörren bar det av till jakan för lite klädshopping åt Thyra, förnya garderoben lite så man får slänga ut det gamla. Det blev en del och jag köpte ett par jeansleggings till mig själv som är super sköna, man har ju gått upp några kilon under sommarn så jeansen man äger börjar strama lite och sitter oförskämt dåligt just nu, men smällar man får ta när man beslutar sig för att lägga ner innebandyn när det inprincipt var den enda träning man fick förut. Så här stor har jag inte vart sen dagarna efter Thyra kom. Men ska inte gnälla över det, sätter igång med egen träning med min personliga tränare Nattis. Imorgon ska vi upp tidigt och springa våran vanliga runda och sen utöva lite wii fit, tar som fan och snart är sommarkilorna ett minne blott haha låter som jag gått upp flera, flera kilo. Fick ett sett med skit snygga träningskläder av mamma och bosse och ett par nya fina dojjor av Bosse så jag är redo och ser dessutom mycket proffsigare ut än vad jag egentligen är, super.

För inte så längesen dök det upp oväntat besök här i stugan vid namn janne, killarna sitter med groggar och spelar NHL på xboxet och jag ska väl fortsätta spela farmville på facebook, trodde aldrig jag skulle bli så beroende som jag blivit men är sugen på att kunna skörda mina jordgubbar som tydligen dör väldigt fort och jag har inte lyckats en enda gång så nu sitter jag bara och stirrar på min lilla skapelse och hoppas, tok nördigt men så är det.

Nattis följde för övrigt med oss hem och åt middag, imorgon kommer tre snygga tejer till mig och äter middag,dricker vin och kollar på film medans våra så kallade pojkvänner är skickade hem till Bruno och Thyra får en natt hos mormor. Så nu blir det snart sängen så jag pallar med joggingrundan imorgon.


Thyras nya kläder, älskar mössan.




Det blev en fika också, Thyra snodde Nattis latte och drack med sugrör, hon sprang runt som en durasell kanin resten av kvällen.

Sov så gott då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0