Härliga Torsdag!

God morgon alla glada, idag var det en kall och fin morgon. Har sovit som en gud i natt så jag är pigg och glad. Kan ha vart så att jag sakta vaggades till sömns av Thåström igår kväll eftersom han ständigt hörs i högtalarna hemma hos oss nu förtiden. Andreas har nämligen fått en liten craiving på Thåström, Thåström hörs i alla olika former hemma hos oss, fan fan fan klockan tre, fyra eller fem på morgonen, jag kan tycka att han har en bra låt och det är fan fan fan men resten blir man lite smått deprimerad av och man kan säga så här att rakhyvlarna inte är långt borta när man lyssnat för länge på honom. Vem vet snart kanske Andreas kommer hem med trasiga kläder som ser ut som på en uteliggare och ser smått neddrogad ut, om han skulle bli för uppe i musiken det vill säga, men Stoffe som har fått honom att gilla Thåström ser helt normal ut så jag behöver nog inte vara orolig haha. Men Thyra har börjat sjunga fan fan fan det skulle vart… så då är det väl kanske dags att börja lyssna på lite barnvisor istället, blir liiiite pinsamt om hon börjar sjunga den på dagis. Nog om Thåström, idag händer det inte mycket, ska till min vfu skola (praktikplats) och intervjua en lärare om några timmar sen är min skoldag över för idag. Får se vad som händer ikväll. Kanske skriver senare hare gött idag!!


Min alldeles egna Thåström och Lotta.


Kommentarer
Postat av: älskling

ok har du inte sett stoffe på länge eller ? han är pajj . . . :D



thåström har den skönaste rösten som finns. lite bättre en bä bä eller vad du nu vill höra . :S



ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT DE VET DU . BESÖK MIN BLOGG PÅ tarander.blogg.se ;D puss

2009-09-17 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0