Leker med tanken....

om att ha glasögon, innan sommarn gjorde jag ett syntest till körkortet då sa han till mig att jag behöver läsglasögon så jag tog med mig en kompis till optikerna för att titta på snygga glasögon. Jag såg ut som en mupp i alla jag testade så jag kom då fram till att glasögon nog inte var något för mig. Vad gör det om man får jätteont i huvudet varje gång man försöker sig på en bok, i min utbildning är det tänkt att man ska läsa ut minst fem böcker per kurs, mycket huvudvärk blir det men vad ska man göra om man inte alls passar i glajjor?! Jag har också kommit fram till att jag kanske är en gnutta lik Titti schults i rix morgonzoo och vet inte riktigt om det är nått jag gillar. Men nu har jag hittat mammas nya läsglasögon och går runt med dem, jag vet inte om jag passar i dem eller vad jag ska tycka om dem men jag måste erkänna att jag nog känner mig lite nasty i dem, jag ser ut som en sexig skolfröken säger Andreas, jippi kan jag vara sexig?! haha det får väl bli ett par nu då.

Kolla in bilden, grrr...

eller inte kanske. Ni kan ju jämföra med bilden under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0