Skön söndag!

Hallå ja!!! Idag har det vart en lugn söndag med idol maraton och match i sporthallen.
 Isa har vart förbi idag och vi har sett repriserna av idol när Thyra sov, sen var vi nere i sporthallen och kolla seriepremiären för damerna, dem vann så grattis till dem och ja jag är väldigt sugen på att börja igen. Vill så gärna springa med klubba och boll :). Har inte hänt så mycket mer, tog en promenad med Sandra, måste ta tag i mig själv och träningen så Sandra fall offer för det, stackarn.

Nu sover Thyra och antagligen Andreas också, men jag ska äta jorgubbar med vaniljkessella och bara ta det lungt resten av kvällen.

Här kommer bilder från släktmiddagen igår, fick reda på sen att farmor och Börje hade fyllt år och det va därför denna middag va, så släktmiddag är kanske fel att säga. Va dum man är när man inte vet när ens farmor fyller år, fy fy fy på mig, det blir nog inga julklappar för mig i år, fan! Men lovar att vara bättre nästa år.











Tack och hej för mig, god natt!


Kommentarer
Postat av: Renée

kom ner och träna då= )

2009-09-14 @ 08:37:37
Postat av: Sandra

Jag föll inte offer, jag går så gärna med dig. Denna gång bara en aning trött, så det var nog du som föll offer för en trött Sandy ;P

2009-09-14 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0