Söndag!

Tänkte berätta lite kort om gårdagen, jag och Nattis var ute på en joggingtur som slutade med mer promenad än jogging men vi promenerade väldigt, väldigt fort, jag har träningsvärk idag. Hem och duscha. Robin, Theo och Rakel kom över en timme för att Thyra och vi skulle få träffa söta Theo, man hinner inte med så mycket på en timme men vi fick se han i alla fall, mysigt.

Nattis kom och vi gick och handla allt till kvällen, det blev mina väldigt goda wraps och sallad, till efterätt blev det pannacotta. Killarn kom och drog på en gång. Sandra, jag och Nattis började förbereda maten, den fjärde personen kunde tyvärr inte komma, väldigt synd :(. Vi åt upp all mat och jag fick i mig två skålar pannacotta, kan inte förstå varför kilorna inte ramlar av mig jag äter väl nyttigt och bra? NOT!!!

Vi tog väldigt mycket kort med alla tre kameror mest med Nattis systemkamera, bilderna vart väl så där. Det blir lätt så när man dricker drinkar och Asti, men gott var det. När vi var trötta på att prata satte vi igång Män som hatar kvinnor och satt tysta under nästan hela filmen, den är väldigt spännande och bra.

Sandra tvingade mig att göra ett sånt där glädje hopp när man slår ihop fötterna i luften och jag kunde absolut ställa upp tänkte jag, för jag är ganska duktig på dem hoppen. Jag stod och hoppa i vardagsrummet, fick ta om några gånger, i det sista hoppet slår jag på något konstigt sätt, fråga mig inte hur för jag vet inte själv, men i alla fall den ena tån slog ihop med vaden på något sätt så jag BRÖT min lilla fina tå, halva kvällen igår halta jag fram och tillbaka och smärtan var oooolidlig, har fortfarande ont och en väldigt blå tå, nu idag kan jag känna att jag kanske inte bröt den men helt klart stukat den, helt klart! 

Alla kort på Sandras kamera togs två gånger för blixten var inte bra, hon har tydligen två olika blixtar på sin kamera och den ena får henne att se trött ut och då var det bara att byta, med den andra blixten såg hon strååålande ut. Killarna dök upp vid elva, då hade dom fått nog av xboxet. Alla lämnade huset vid halv två, Andreas låg redan i sängen då och somnade väldigt fort. Tack tjejer för en väldigt trevlig kväll!!!






















Hoppas alla får en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för igår, mycket mysig kväll. Måste göras om :)

2009-09-06 @ 17:38:43
Postat av: Nattis

Ja tack själv! Hade jätte mysigt! Bra där att du berättade om din tå och sandras fixering vid blixten :D hahah så kul! nu har jag lagt upp bilder på ansiktsboken i alla fall.. bara att avnjuta :D

2009-09-06 @ 20:20:41
Postat av: Sandra

Mina bilder kommer snart ;p

Har en massa fina bilder på Sannas hopp, wait and see ;)

2009-09-06 @ 22:19:16
Postat av: saerdna

Fyllon . de enda man ser är drinkar :S



ps. saerdna = andreas baklänges :P

2009-09-08 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0