Torsdag!

Jag är hemma med Thyra idag och resten av veckan, hon har vart väldigt dålig i magen ett tag nu. Men nu börjar det bli ordning på den skönt. Det är mysigt att få vara hemma med henne, vi bakade cookies igår och idag va vi ute och cykla och lekte i en lekpark och självklart kollat på tingeling både igår och idag, Thyras absoluta favvo film just nu. Skönt det för den går faktiskt att kolla på, tidigare har det vart shrek 1 och 2 som gått om och om igen här hemma.

Bjöd över min kära bror Emil, han är här nu men satte sig och spela xbox direkt, trevligt. När Thyra vaknat ska vi ner till biblioteket har lovat att vi ska dit och läsa lite böcker, hon älskar böcker.

För övrigt är det inte så mycket som händer som är värt att skriva om faktiskt, men halva familjen mupp har ju blogg nu så om någon är intresserad av min lite halv nördiga familj har jag två bloggar att rekomndera, dem skriver lite bättre ,intressantare och bra mycket roliga än vad jag gör. Kolla in dem vet ja. Det är alltså min äldsta lillebror och min pappa som står för roligheterna.

www.limpstah.blogg.se

www.moffasblagg.blogg.se

Hare bra så länge då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0