Längtar!!

Vi var på ultraljud igår, allt ser fortfarande bra ut. Andreas och jag är lite tveksamma till vattenmängden hos Texas, det är väldigt lite men vi kan inget annat än lita på läkarna som är där så en vecka till i alla fall och antagligen fler så som det känns nu. Men varje vecka de håller sig kvar i magen är ju egentligen toppen så jag ska verkligen inte klaga men tungt är det och vissa dagar går det bara inte att vara hyper positiv. Jag är nu i vecka 31 (30+5) så på lördag går jag in i vecka 32 och alla är chockade att det gått så långt, vem kunde ana det i vecka 21 när allt var som värst.

Men jag har nog aldrig fått så mycket komplimanger som jag får nu när jag är gravid, alla tycker att jag är så fin hela tiden och tjock har jag ju inte direkt blivit, det är bara magen som är stor och grabbarna tar allt från resten av kroppen, jag har hållit mig på samma vikt i ungefär fem veckor nu och det är skönt som tusan. Men jag vet också att ju längre tid de är kvar i magen desto närmare kommer jag vatten i kroppen, jag bara väntar tills det slår till och hela kroppen fylls av vatten. Men Tristan och Texas mår bra och det är huvudsaken, vi är ganska redo nu. Har satt upp spjälsäng, köpt skötväska och lite kläder och packat BB väskan nu faktiskt. När som helst kan det hända att vi måste åka in och föda och vi är så spända.

Jag har börjat längta massor nu efter sommaren, efter Tristan och Texas, efter vår nya lägenhet som vi ska få måla och pyssla med. Jag verkligen verkligen bara längtar tills jag får dra vår gigantiska vagn med pojkarna i och en söt och fin Thyra springandes bredvid. Jag längtar tills Andreas har semester så vi får mysa flera veckor i sträck och bada och umgås med vänner. Jag vill ha värme nu!!! Och jag längtar tills jag får träna tillbaka min mage och köpa nya kläder, har hittat en hel del jag vill ha. En springtur med Nattis skulle ju inte sitta helt fel heller. Jag lääängtar!!!!! Låt tiden gå fort

Älskade sommar, Älskade familj!


Nu sitter jag i soffan och äter jordgubbar och hejar på Djurgården som just nu leder med 3-0, grymmt!
Fan nu gjorde HV mål.

Min enda lasst denna graviditet har vart jordgubbar, så jordgubbar har byggt min kropp.

Texas väger nu 1294g
Tristan väger 1800g


Hoppas alla får en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får springa midnattsloppet med oss nästa år. ;)

2010-04-23 @ 17:19:59
URL: http://cirkustigerbrand.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) jag såg er vid ica idag. jag säger som alla andra: du är jättefin!

kram & trevlig helg!

2010-04-23 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0