En liten sak bara.

Igår fick jag hem en liten lapp om att jag skulle hämta något på posten, varken jag eller andreas hade beställt något det va vi båda väldigt säkra på. Vi tog i alla fall med oss lappen ner till ica och hämta ut det lilla paketet, det va till mig. Min underbara lillebror och hans underbara flickvän hade beställt en voodoll till mig och gjort så den kom till mig direkt och skrivit ett litet meddelande på paketet, Så fort jag öppna paketet och läste meddelandet börja jag gråta, precis utanför ica. Andreas blev också lite rörd och jag vill vara bara berätta vilken underbarn familj jag har som precis när man behöver det som mest gör en liten mysig överraskning så man blir lite gladare och ser lite ljus. Tack så hemskt mycket Emil och Mickis jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det, ni är så fina och jag älskar er, tack tack tack. Den följer med mig vart jag än går och jag hoppas den skyddar oss.

Jag fick en fin med rosa kläder och vingar, en liten skyddsängel.


(www.voodolls.se)
Angel har gudomliga krafter. Hon är odödlig och använder sina övernaturliga färdigheter till att skydda och vägleda.

Hon är klok, omtänksam och älskar att hjälpa människor till ett bättre liv. Hon håller ständigt efter människor som har problem eller har det svårt.

Angel skyddar dig från allt ont och vägleder dig genom livet.

Man kan aldrig välja vilken aura din ängel skall ha men man kan alltid önska.

Hoppas alla får en fin helg, jag och Thyra ska snart på dans.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: mickis

du behöver den där lilla ängeln just nu =) Vi älskar dig med!! puss och kram!

2010-02-27 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0