Måndag.

Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Förra veckan va lite jobbig på många sätt. Kroppen har gjort ont och jag har vart sjukt trött och orkeslös, kan bero på att mitt järnvärde hade sjunkig otroligt mycket fick jag veta på mvc besöket. Nu har jag fått järntabletter och ska helst ta dom två gånger om dagen som om det inte räcker med att en pajar magen jag måste ta två, men fick smaka linfrön av min moster så det ska nog gå bra endå.

Vi har numera flyttat oss från karolinska till huddinge så på onsdag ska vi till huddinge för nytt ultraljud. Har lite problem med fostervatten så det ska kollas.

I helgen har vi tagit det ganska lugnt eller jag har i alla fall. I fredags hade vi Stoffe och Maria över på middag och det var väldigt trevlig, sen blev jag och Andreas liggandes i soffan hela kvällen så behövligt och mysigt.
Thyra hade dans på lördagen så jag och Andreas fick sitta utanför och fika, hon tycker att det är så roligt, fast när vi gick därifrån så sa hon att hon inte hade dansat något idag så jag antar att hon bara tittade på, fast jag tror att hon dansa på ganska bra hon har ju en hel del och visa när vi kommer hem så något måste hon ha gjort :)
Efter det gick Andreas och Thyra hem till en dagiskompis till Thyra och jag fick gå hem och vila. På kvällen va det melodifestivalen och ännu en slapp kväll i soffan med min snygging. Mitt adoptivbarn Darin gick vidare så jag är stolt och glad haha.
igår va det kalas för min lilla kusin som fyllde 4 år, massor av tårta och kakor det var så gott så gott, jag skulle kunna äta mängder av tårta.

Det var min helg det, lugn men ack så mysig. Pojkarna sparkar som i magen och nu har det börjat kännas och på onsdag ska vi åka och titta så att dom mår bra.

Här har ni några fina bilder på min lilla familj som jag är så stolt över, vi är bäst så är det bara.





Hoppas alla har haft och får en fortsatt bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Thyra kanske kan lära mig att dansa??

2010-02-22 @ 18:37:02
URL: http://cissisonefors.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Cissi vi får ta en myskväll med nattis och sandra så ska jag visa allt vad Thyra har lärt mig :) cykla ocg simma är några av movsen hah

2010-02-22 @ 19:18:05
Postat av: Carro

Fina ni är!! ♥

2010-02-22 @ 22:34:35
Postat av: mickis

vad fina ni är.. =) och äntligen en uppdatering, det har jag längtat efter ska du veta :D

2010-02-23 @ 00:02:36
Postat av: Malin

Jag kan göra tårta till dig! <3

2010-02-25 @ 20:29:16
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0