Ankan säger hej!

Hej alla mina vänner!! Idag är det svinkalt, snöigt och tråkigt. Jag börjar tröttna stenhårt på snön just nu, det kan vara för att vagnen är så jobbig att köra när det är snö och min kropp orkar liksom inte riktigt. Jag ska ta att berätta för er att jag visste att min kropp kommer få visa vad den går för nu när jag har två i magen, att det skulle bli lite tyngre och så. Men då ska ni få veta att min kropp pallar visst inte trycket, redan nu har jag ont, ont och åter ont. Jag går som en anka och folk som ser mig tror nog att jag är sprickfärdig snart men som jag lurar alla för jag är bara i vecka 19 haha jag ska alltså gå som en anka i tjugo veckor till jippi!! Och nätterna är absolut värst, då har jag så ont i nedre delen av magen och ryggslutet så att jag bara vill gråta ibland, jag sover inte mycket och Andreas säger att han hör mig om nätterna stöna och stånka varje gång jag ska vända mig. Jag kanske slutar som gris efter den här graviditeten haha. Men Andreas är så gullig han säger hela dagarna hur vacker jag är och att min ankgång är väldigt vacker för då ser man att jag är gravid, och det kan man ju garanterat se att jag är.

Nu är jag i alla fall halvägs in och enligt min bok som äntligen har kommit brukar man inte gå längre än vecka 37 och som jag känner nu så kommer jag inte gå längre en vecka 25 kanske, näe så illa ska det väl inte vara men man ska tydligen vara beredd och ha inhandlat allt till bebisarna runt vecka 25 för då kan dem komma när som helst, så vi ska vara beredda. Dessutom kan jag nog inte planera så mycket på helgerna eller mina lediga dagar om jag ska klara av skolan, går jag till mvc och berättar hur ont jag har kommer jag nog garanterat bli sjukskriven och det går bara inte just nu, jag ska hålla ut till 19 mars sen får jag vila.

Tänkte lägga upp ultraljudsbilderna på dem två killarna så ni får se.

Här har ni Tristan, tror att han kan bli lite livlig av sig.


Och här har ni den minsta av dem två Texas, han suger på tummen och kommer bli mammas lilla pojke kanske haha :)

Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka sötnosar :)

Folk trodde jag väntade tvillingar när jag hade Elin i magen.. hon vägde nämligen 5400 gram och var 57 cm lång så det syntes ju på magen :P haha Du har en jättefin mage! :)

2010-01-27 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0