Äntligen!!!

Så ska jag uppdatera denna blogg, det är nämligen så här att många har tjatat och min bror har flyttat till Skövde och vill veta vad som händer i mitt liv. Idag har jag verkligen något intressant att skriva om och det tycker nog ni alla där ute.

Jag har nu kommit så långt i graviditeten att jag är i vecka 18 och i vecka 18 får man göra ultraljud och det har vi gjort idag. Det är så här att jag mått så fruktansvärt dåligt denna graviditet och min mage hr vuxit med stormsteg, så pass mycket att vi hela tiden, jag och Andreas och hela våra familjer om att det kan finnas två där inne. Men hur skulle det kunna gör det när ingen i varken min eller Andreas familj någonsin vart med om det.
På dagens ultraljud är den första frågan vi får om jag tror att jag gått längre än vad vi trott, jag säger att så kanske kan vara fallet, jag har ju blivit så stor. Barnmorskan säger att det antingen är det eller så ska vi få tvillingar. Både jag och Andreas har pratat mycket om det och var väl relativt förberedda på att det kunde vara så, fast ändå inte. Det första jag ser när hon sätter igång med undersökningen är två ryggrader, så japp Thyra ska inte bara få en lillebror utan TVÅ!!! Vi ska få två pojkar, och ja vi är en aning chockade men fan vad vi är stolta. Det ska bli så sjuk häftigt och mäktigt att vi ska få tvillingar. Och det är så att dem är enäggstvillingar och kommer därför vara identiska.

Så nu är vi eller jag rädd för hur jag ska se skillnad på dessa små pojkar haha band runt armen kanske, hur ska jag se skillnad haha. Jag tror att vi båda är lite oroliga hur det ska gå efter förlossningen, men med det stödet vi har från våra mammor och pappor och syskon och mormödrar känner jag mig ganska så lugn, vi har en enormt stor familj som jag vet kommer hjälpa oss och det tackar vi gudarna för. Vi har i alla fall smält det nu och är otroligt glada och stolta, Andreas tycker att det ska bli så häftigt. Vi ska få två pojkar som kommer vara identiska och lura skiten ur mig i resten av deras liv, och Thyra kommer få fullt upp hon med.

Jag kan bara avsluta med att det inte blev som vi tänkt oss men det blev tusen gånger bättre än vi tänkt oss, vi kommer vara stolta föräldrar till tre underbara barn när sommaren kommer, det kommer bli awsome!!!

Hoppas alla haft en bra dag, jag ska hålla mig uppdaterad nu för mycket vila står tydligen på schemat :)
tack och hej !!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Woho!! Det blir grymt! :D Jag är så glad för er!

2010-01-20 @ 21:28:40
URL: http://cissisonefors.bloggproffs.se
Postat av: Mikaela

Vad kul att du är tillbaka igen, nu slipper jag gå in varje dag och se samma rubrik "härliga onsdag" varenda dag =) haha. Det ska bli så roligt, vi e så glada :D Våra små pojkar kommer ha så roligt tillsammans =) hihi, puss Emil och mickis

2010-01-20 @ 21:55:59
Postat av: Cazzandra, Längtan efter Thindra

Så himla mysigt :D kommer verkligen bli riktigt häftigt! Kramar!

2010-01-20 @ 22:15:15
URL: http://metrobloggen.se/Cazzandramaria
Postat av: Ewa

Stort grattis till er!

2010-01-21 @ 00:45:34
Postat av: Anna

Stort grattis till er båda! Hörde nyheten från Sandy igår :)

Kram

2010-01-21 @ 09:32:42
Postat av: Emilie

Jätte grattis till er!!! Så himla roligt! Fatta vad häftigt med två likadana =) hihi!! kram!

2010-01-21 @ 12:19:29
URL: http://emiliepettersson.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Jag är så himla glad för er skull :-) Stort grattis!!!! Kram Anna-Carin

2010-01-21 @ 16:34:19
Postat av: Morfar

Hur kul som helst med twins! Snacka med Stoffe så kan han fixa en 1:a och en 2:a i rumpan på dom. 3 grabbar ramlar det in på barnbarns kontot i år, en Foppa och två Sedinare. Morfar/Farfar är väldigt stolt. Pussa Thyra från mig!

2010-01-22 @ 08:46:32
Postat av: Sandy

Sjukt kul :)

2010-01-22 @ 13:05:54
Postat av: emily

Vilken intressant blogg du har! :) Grattis till tvillingarna, superkul ju! Hoppas graviditeten blir bra nu! kram

2010-02-17 @ 10:06:24
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0