Måndag.

Helgen har vart fartfylld och inte en minut har man tagit det lugnt. Det är såna helger jag älskar, men min kropp hänger inte med i svängarna. Magen växer och blir större för varje dag som går, så snart kommer jag ha grymt mycket framåtvikt. I fredags var mina brorsor på besök, Linus kom från Skövde så vi bjöd på lunch och Thyra fick leka med Emil och Linus. Emil fick dessutom med sig Thyra hem till mamma för Mickis skulle på tjejmiddag och Emil ville ha någon att vara med. Så jag och Andreas blev barnfria och fick gå på middag hos Janne och Sabina själva, det var väldigt mysigt och väldigt god mat så det tackar vi för.

Lördagen spenderades i simhallen med Björne och Saga och Maria och Linus, jag tror alla hade jättekul. Och när vi vart där åkte jag och min familj hem till mamma för att mormor skulle komma dit och ville träffa oss och se ultraljudsbilderna. Emil, Linus och Andreas skulle åka skridskor på sjön också. Vi skulle åkt hem men Emil, Mickis och Linus skulle vara kvar så vi stannade vi med, alla tid med Linus är ett plus så då kan man ju inte åka ifrån.

Söndagen vart också livad, Thyra fick vara hos sin morfar medans jag mamma och Bosse åkte till Vällingby för att köpa mammakläder till mig, jag hade inte kunnat gå en dag till i mina vanliga kläder. Varje gång jag hoppa in i bilen fick jag knäppa upp och varje gång jag gick ur fick jag knäppa igen, så får jag hålla på för att det inte ska trycka på. Jag hittade ett par sjukt fina jeans som jag bara älskar, jag ska ha dem efter varje dag tills magen har gått tillbaka och det kan ju ta väldigt lång tid, speciellt nu när det är två, med Thyra var det inge problem.
Vi hade hittat en vagn med två liggkorgar och allt som vi måste ha, en vagn som tagits ut ur sortimentet så vi passade på att köpa den, och vi är så nöjda med den. Vi passar på att planera allt så tidigt som möjligt för vi vet inte hur fort min mage kommer att växa och hur ont jag kommer att ha, just nu har jag fruktansvärt ont till och från, så om jag blir liggandes i slutet har vi allt vi behöver. Efter att vi hämtat vagnen och gått runt i affärer begav vi oss till Andreas match, så den här helgen har vart kul men påfrestande för kroppen.

så idag har jag tagit en Vilodag och ska bara ligga  i sängen och äta glass och se på film.

Här har ni bilder på vagnen och ikväll tänkte jag lägga in en bild på magen och ultraljudsbilderna ska ni också få se snart.

 
Den är så fin :)

 
Idag myser jag med det här och ser mycket piggare än va jag är, tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0