En bra dag.

 

Allt gick bra igår, ultraljudet på killarna var bra. Med tanke på hur det är så ser det väldigt bra ut sa läkaren, han var väldigt positiv och både jag och Andreas gick med leenden där ifrån och det va ett tag sen kan jag säga, vi har vart så oroliga. Men sluta inte hålla alla era tummar och tår för oss, för det ska se ut så här nu i några veckor till för att man ska kunna bli en aning lugn. Det blir i alla fall ingen operation den här veckan och varje vecka som går är toppen. Nu är jag i vecka 24, tiden går.

Annars då? jo det är bra, Thyra och jag har fått någon jobbig hosta och är snoriga. I natt hostade thyra utan avbrott i flera timmar och kräktes några gånger på grund av det. Men vi klarade natten och nu är jag och Thyra hemma och Andreas är och jobbar. Pojkarna i magen sparkar hela tiden, det har vart livat idag. Igår på ultraljudet fick vi se när tristan gav texas en ordentlig spark i ansiktet rakt på örat., stackars tänk att det redan ska börja i magen. Varje person som har gjort ultraljud på oss har haft problem att få bra mått för att dem inte kan ligga still en sekund så vi har fått höra hur vilda dom är, hur ska det sluta om det redan är så.?! men jag är taggad och redo för ett liv fullt med bus och fart, precis som jag vill ha det :)

Nu ska jag mysa lite mer med min halvtrötta tjej.



Kommentarer
Postat av: Puma

Konstigt att dom är vilda det är ju 2 Tarander där inne ;)

2010-03-02 @ 18:33:11
URL: http://metrobloggen.se/puma
Postat av: Cissi

Skönt att det gick bra! Men jag ska fortsätta hålla tummarna. =) Krya på er!!

2010-03-03 @ 14:17:15
URL: http://cissisonefors.bloggproffs.se
Postat av: Malin

Det verkar som om dom är lika vilda som du ;)

Hoppas ni mår bra allihopa.

2010-03-04 @ 20:37:08
URL: http://mauo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0