Härlig torsdag!

Jag älskar torsdagar, på torsdagar slutar Andreas kl 2 så han är hemma tidigt och vi har hela kvällen på oss att umgås. De andra dagarna jobbar han ganska sent och går på träning direkt och det är så tråkigt. Men torsdagar är mysiga. Idag har han hämtat Thyra på dagis och jag ska snart möta dom i centrum, vi ska köpa oss en varsin glass i det extremt fina vädret. Solen skiner och snön börjar smälta, jag är lycklig.

Med magen är det bra än så länge, ultraljudet i måndags visade inga förändringar än så länge så vi fortsätter så här ett tag till. Men idag har dom inte rört sig eller sparkat så mycket så jag nojjar mig lite men mot kvällen brukar dom dra igång och tro mig det är stor skillnad på att ha två små som sparkar i magen, det liksom sör sig överallt i hela magen och inte bara på vissa punkter och när man väl satt handen på magen så sparkar dom någon annanstans så det gäller att vara snabb.

Imorgn ska vi till barnmorskan, hon ska lyssan på hjärtljuden och jag ska väl ta om alla prover, det ska bli kul och se hur mitt järnvärde ser ut eftersom att det var katastrof sist vi var där.

Nu måste jag gå och möta resten av familjen i centrum, undra vilken glass jag ska ta hmmm vilket problem, den nya cornetton var en besvikelse by the way så köp aldrig den.

Skriver mer ikväll, en uppdatering på om killarna bråkat med mig lite mer.

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Är det sant? Jag som trodde den nya cornetton skulle vara jättegod!

2010-03-12 @ 17:44:55
URL: http://cissisonefors.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0