Härligt, allt är härligt!!!

 Förlåt, förlåt för den dåliga uppdateringen men är så sjukt trött hela tiden. Just nu ligger fokus på att klara sista veckan i skolan innan jag blir sjukskriven, som jag har längtat. Nästa vecka kanske orken kommer tillbaka en aning så då ska jag nog kunna skriva något litet varje dag.

Jag är stor som ett hus nu och är inte alls så graciös och sexig längre usch usch. Var hos barnmorskan i fredags och min mage är lika stor som i vecka 40, kul jag är faktiskt bara i vecka 26 så varför inte se ut som att man är kläckfärdig. När folk frågar när vi ska ha och jag säger att det är beräknat till 25 juni ser man chocken i deras ögon och ingen vågar säga att jag ser stor ut men jag förklarar snabbt att det är två där inne och då är det acceptabelt att vara så stor som jag. Det som ser extra roligt ut är att dem tagit allt från benen och händerna så jag ser ut som en medicinboll med pinnar till ben och händerna är så smala just nu så jag snart måste ta av mig ringarna för att inte tappa dom.

Jag och Andreas har haft det väldigt mysigt i helgen. Vi bestämde oss för att vi behövde en kväll för oss själva och bara mysa och få sova ut. Thyra fick sova hos mamma och vi tittade på melodifestivalen och åt middag, sen hyrde vi luftslotten som sprängdes och den var grymt bra, vi somnade båda två men hade gott om tid att titta klart morgonen efter. Det var så mysigt och bara få ligga i soffan och ta det lugnt och mysa.

Jag har blivit faster i helgen, äntligen har min bror Emil och hans tjej Mickis fått sin lilla prins. Så nu är jag stolt faster till en liten Liam och han är så söt och fin, fick åka till bb och gosa med en nykläckt liten bebis. Men när jag höll i honom kunde jag inte undvika att få lite smått panik, om ett tag ska jag sitta med två små killar hur ska det gå. Men men jag ska nog hitta på något sätt.

Va långt inlägg detta blev men jag har en viktig sak kvar att skriva om och det är vårt ultraljud som vi var på igår.  Det är fortfarande stabilt och läget på pojkarna är den samma som tidigare och det betyder att det inte blir någon operation på mig nu och vi får numera fortsätta våra ultraljudskoller på ks i Solna och om det visar sig att det skulle bli sämre med pojkarna får dom komma ut. Vår läkare på huddinge förberedde oss på att vi med stor sannorlikhet kommer att föda tidigare men hur tidigt vet vi inte, men när som helst kan det hända typ. Skulle dem komma nu så väger Tristan 947gram och Texas 688gram inga tungviktare direkt men vi hoppas att dem kan hålla sig inne i magen friska ett tag till. Men dem beskeden gjorde oss lugna i alla fall och det är alltid lika kul att se dem, för aktivare bebisar får man leta efter. I skrivande stund sparkar dom och åker runt i magen, härligt!!

Nu har jag nog skrivit allt roligt som hänt i helgen och om vårt braiga ultraljud.

Lite bilder på oss


Troll 1 & 2


Efter att Andreas fått träffa lilla Liam igår kände han nog att Thyra hade blivit lite för stor och skulle betsämmt lägga en sovande Thyra på bröstet. Exakt så sov hon på Andreas när hon var liten.


Här har ni henne, familjens sumobrottar morsa. Andreas säger att jag är de finaste som finns men jag tror han ljuger lite i alla fall.

Hoppas all haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin!

2010-03-16 @ 19:17:56
Postat av: Anonym

så sant !

du är de vackraste som finns älskling !!

älskar dej så oändligt mycket ...

2010-03-16 @ 22:42:17
Postat av: Mia

Hej Sanna, du ser ju jättefin ut. Klart de ser ut som du gått längre men du har ju 2 i magen, hoppas allt går bra för dig & de dina.Min pappa är född den 25 juni får se om du får innan de. Tvillingar kan ju komma tidigare pga att man blir stor mm. Kram & ha de så gött hälsa alla. kram Mia

2010-03-17 @ 01:46:27
URL: http://www.miaderdour.bloggagratis.se
Postat av: Daddy

Man ser att du brås på pappa!! Både det vackra utseendet och den lätt knubbiga magen!!



Pussa Thyra från mig så ses vi på Torsdag!!

2010-03-17 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0