Min fina tjej.

Thyra börjar smått tröttna på min mage nu tror jag, igår påväg till dagis sa hon - mamma du ska åka till sjukhuset och föda bebisarna, då kan pappa hålla i dom och du kan bära mig igen.
Min mage är så stor så jag kan inte bära henne längre, eller det har vart så i ett tag, sen ska man inte bära så mycket om man är gravid men så klart sitt eget barn kan man bära men inte jag för det gör ont i hela magen efter, det skär lite i hjärtat när hon säger så för jag vill bära och krama henne massor. Och min skrutt längtar nog ganska mycket tills jag kan bära henne igen tror jag. Min dotter är det finaste som finns.


Jag och Thyra längtar väldigt mycket till sommarn.


Idag bär det av mot jakan där Maria med Linus, Emil & Mickis med Liam och vi Andreas, jag & Thyra ska ta oss en liten fika kanske och titta på doppresent. Det ska bli mysigt, och jag ska få träffa lilla gosiga Liam :)

Puss och hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hon är så söt eran dotter.Jobbigt för dig m så stor mage,kram Mia

2010-03-28 @ 15:09:02
URL: http://www.miaderdour.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0