Torsdag!

Hallåja!!

Idag är det Torsdag och jag har ont i ryggen och är trött. Men om en stund kommer lilla Petra så vi kan göra klart vår examination som ska redovisas och lämnas in imorgon. Min sista dag i skolan innan sjukskrivningen, ska till läkarn idag kl 3 och få mitt intyg och det ska bli så skönt, för det enda jag orkar göra är att gå med Thyra till dagis och när jag är hemma sen så däckar jag i sängen, min ork är nere på noll.

Ikväll kommer pappa på besök och Linus kanske, för han har kommit hem över helgen, det var på tiden. Jag är van att han kommer hem varje helgg och nu var det nog två helger sen i alla fall.
Orkar inte skriva mer nu får se om jag har något roligt att skriva om lite senare.

Ha det gött så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0