God morgon!"

Idag är det väldigt fint väder, jag ska bara fixa till mig lite och sen bege mig mot mamma. Det är nämligen så att Thyra helt plötsligt vid fem igår bestämde sig för att hon inte ville vara hemma, hon skulle till sin mormor. Jag försökte förklara att vi kunde åka dit idag när vi vaknat för igår hade vi middagsgäster i form av Sandra och Tobbe så vi kunde inte åka till mormor då. Då bryter hon ihop och börjar gråta och tjata om klackskor och klänningar, det är det första hon gör när vi kommer till mamma, byter till olika klänningar som mamma har hemma. Jag sa att hon fick ringa mormor och fråga om hon fick sova där, vilket jag trodde att hon inte skulle göra men det gjorde hon. Thyra ringde och grät till mormor och frågade om hon kunde hämta henne så hon fick sova där, mamma trodde att vi hade bråkat jag och Thyra för hon var verkligen ledsen men näe hon ville tydligen inte vara hemma med sin mamma och pappa. Nu blev hon helt plötsligt så stor, bestämmer själv vad hon vill göra på helgen och inte vilja vara hemma med sin mamma :( Men hon har haft det roligt och snart ska jag dit och dyrka solen och få lite färg så jag kanske kan se levande ut denna förlossning.

Igår kväll kände jag mig konstig i hela kroppen, trodde nästan att det skulle sätta igång i natt. Mådde illa och hade ont i svanken och var bara konstig. När vi gick och la oss så tog det två timmar för mig att somna för att det kändes så konstigt, jag låg bara och vänta på att något skulle sätta igång men nej inte den här natten heller. Det ska bli så spännande när det väl händer något men jag har helt glömt bort hur det känns, mina sammandragningar har ändrats, dem är mer obehagliga och varje gång det kommer en känns det som att lungorna trycks upp i halsen och jag får svårt att andas ett tag, så kom igen nu då tryck på lite där inne. Nu ska jag duscha och sen far jag till sylta.



Hoppas alla får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg design på bloggen!! :)

2010-05-06 @ 18:20:15
URL: http://cirkustigerbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0