Halloj!!!

Allt ser fortfarande bra ut i magen, killarna mår bra och jag mår bra. Det börjar bli tungt nu och jag slänger snart in handuken men jag ska inte klaga för varje dag som går ökar chanserna för att slippa ligga på sjukan en längre tid så det är ju bra. Magen är bara så jävla stor just nu och jag känner mig knappast vacker och fräsch just nu,  men någon vecka till kan jag väl stå ut.  Får se om killarna prickar in ngon av födelsedagarn denna månad, den 11 och 18 är det födelsedagar så ska väl hålla igen då. Idag går jag in i vecka 33 (32+0) så jag har lyckats gå länge. Idag ska vi till simhallen och senare ikväll kommer besök, jag är trött och orkar inte skriva mer men ni kan få en bild från vecka 32 på min mage som fina Sandra tagit.



Hoppas alla får en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Du är jättefin med din stora mage. Men så himla stor ser den inte ut?!! Lycka till nu och krama resten av familjen! KRAM

2010-05-01 @ 11:45:42
URL: http://ewapettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0