Sol, sol, sol!!

En vårdag spenderas bäst på en brygga vid vattnet i lillsjön. Efter att ha vilat en stund i mammas säng upptäcker jag att alla har gått ner till vattnet för att fiska. Mysigt va det och vi som deltog var Andreas, Emil, Mickis, Liam, Thyra, Linus, Greken och jocke dem tre sistnämda var dock lite lulliga och smått dryga haha nej då så va det så klart inte men med en gitarr och lite fiskesaker kan man visst ha en väldigt trevlig dag. Killarna ligger fortfarande kvar i magen och vi har nu bestämt oss för tt föda på danderyd istället för ks och det är väl det som hänt på den fronten, nu massa bilder från bryggan igår.






 











Det kommer nog lite fler bilder senare för nu ska jag gå ut i solen.


 


Kommentarer
Postat av: Älskling

det är så man ska utnyttja sommarsolen på bästa sätt med sina älsklingar vid vattnet. en otroligt mysig o perfekt dag=)



älskar er så otroligt mycke. du är det finaste som finns sanna !

2010-05-15 @ 11:50:42
Postat av: Nattis

wohii vilka mysiga bilder! :) jätte fina!

men hörru'du, jag hade förväntat mig att se två kisar när jag kom hem från afrika men icke.. jag e besviken på dig sanna! ;D hahah näjdå, men jag hoppas dem kommer snart, hihi, ska bli så kul att se hur dem ser ut! Vi ses imorrn förhoppningsvis ;)

2010-05-28 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0